به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۲۷۳۹
تعداد بازدید: ۷۶۷
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
دقیقا در روز‌هایی که اگر یک باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست پیدا کند چشمش را به پاداش حاصل از آن می‌دوزد، سعودی‌ها مبلغی هم به عنوان کمک به این سازمان اهدا کردند.

به گزارش میدان، طی ۲ دوره‌ای که باشگاه پرسپولیس ایران موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند از مدت‌ها پیش از مسابقات رسانه‌های مختلف کشور در گزارش‌های خود به این موضوع می‌پرداختند که چقدر پاداش در صورت قهرمانی یا دومی در آسیا به جیب پرسپولیس می‌رود و چه کارهایی که می‌توان با این مبالغ انجام داد.


حالا اما دیدیم که در روز جشن قهرمانی الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، این مسئولان باشگاه سعودی بودند که دست به جیب شده و چکی را در وجه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مبلغ نیم میلیون دلار به شیخ سلمان دادند تا در راه توسعه طرح‌های جدید از آن بهره ببرد!

 

البته اتفاقی که در شرایط مشابه برای ما رخ می‌دهد این است که باشگاه‌های ایرانی حتی برای دریافت پاداشی که حق خودشان است هم خون دل می‌خورند و مدت‌ها زمان می‌برد تا این مبلغ به حساب آن‌ها واریز شود. هیچ درصدی از آن نیز صرف برنامه‌های راهبردی نمی‌شود و همه پاداش می‌رود پای بدهی و حساب و کتاب‌های قدیمی.

 

با این همه زمانی که فکر می‌کنیم AFC باید اندکی نیز حتی در ظاهر رایی را به نفع فوتبال ما صادر کند و کمی از موضع عربستانی‌ها فاصله بگیرد یادآوری این اتفاقات می‌تواند کمک‌مان کند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
فوتبالدوست
0
0
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بعد توقع داریم قهرمان آسیا هم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ساری
0
0
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰
پول دارن دیگه
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶