به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۶۸۶
تعداد بازدید: ۱۴۲۴
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
بنا بر ادعای مدیران، باشگاه پرسپولیس از بازی خانگی خود با نفت آبادان درآمد خوبی کسب کرده است.

به گزارش میدان، دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

این دیدار از چند جهت بسیار مهم بود. اول اینکه پس از حدود دو سال هواداران پرسپولیس توانستند بازی تیم‌شان را در ورزشگاه آزادی ببینند و دوم اینکه تبلیغات محیطی این بازی در اختیار باشگاه پرسپولیس بود. به همین منظور باشگاه پرسپولیس توانست درآمد خوبی از این بازی کسب کند.

 

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که رقم مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی از بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر بازی است که ۳۰ درصد از این مبلغ طبق توافقات قبلی به سازمان لیگ می‌رسد.

 

اگر ما کف این مبلغ یعنی ۱۰ میلیارد تومان را برای تبلیغات محیطی بازی با نفت حساب کنیم و ۳۰ درصد سهم سازمان لیگ را کسب کنیم، پرسپولیس ۷ میلیارد تومان از بازی با نفت از طریق تبلیغات محیطی کسب درآمد کرد.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس ۴۵۰۰ عدد بلیت برای این بازی بین تماشاگرانش با قیمت‌های ۵۶ و ۳۵ هزار تومان فروخت. اگر در این مورد هم میانگین ۵۶۰۰۰ تومان را مد نظر بگیریم بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هم از بلیت فروشی این بازی به باشگاه پرسپولیس رسید که مبلغ کمی نیست.

به این ترتیب اگر ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در بازی با نفت بلیت فروشی و تبلیغات محیطی در اختیار آنها بوده درست باشد باشگاه پرسپولیس بیش از ۷ میلیارد تومان درآمدزایی از یک بازی خانگی خود داشته که مبلغ خوبی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴