به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۲۶۵۱
تعداد بازدید: ۱۰۶۲
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
هافبک تیم استقلال به دلیل عدم بی‌توجهی فرهاد مجیدی در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش میدان، باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که بابک مرادی به دلیل برخی مسائل در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است. مرادی از زمانی که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در نیم فصل دوم سال گذشته برعهده گرفت، جایی در تفکرات او نداشته است.

 

فروردین سال جاری، مرادی به دلیل شرکت در برخی مکان‌ها دچار ابتلا به ویروس کرونا شد و سرمربی استقلال در جمع بازیکنان او را مقصر ابتلای سایر بازیکنان به کرونا خطاب کرد. در ادامه فصل، فرصت کمی به این بازیکن رسید. در فصل نقل‌وانتقالات قرار بود مرادی هم در لیست خروج قرار بگیرد، اما در آخرین لحظات مجیدی از تصمیم خود منصرف شد.

 

با گذشت 5 هفته از شروع لیگ برتر، مرادی حتی در لیست 18 نفره قرار نگرفت، چرا که کادرفنی استقلال اعتقاد داشتند او در تمرینات انگیزه لازم را ندارد و خوب تمرین نمی‌کند. سرمربی استقلال به مرادی پیشنهاد کرده بود در دفاع چپ به میدان برود. سه روز پیش، مجیدی از مرادی می‌خواهد در فوتبال درون تیمی در دفاع چپ به میدان برود، اما هافبک استقلال گفت که تمرین زیادی کرده و به بهانه بدن درد و کوفتگی نمی‌تواند تمرین کند. او در همان جلسه تمرینی تحت نظر پزشک قرار گرفت.

 

روز گذشته باز هم مجیدی از مرادی خواست در دفاع چپ قرار بگیرد که مرادی اعلام کرد نمی‌تواند در این پست بازی کند و پست او هافبک است. همین اظهارنظر کافی بود تا مجیدی اواسط تمرین به بیژن طاهری بگوید او دیگر نمی‌تواند با تیم تمرین کند و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد. مرادی که جزو بازیکنان بااخلاق استقلال است به دلیل بی انگیزگی و عدم توجه مجیدی نتوانست در این فصل بازی کند.

 

او زمانی که متوجه شد مجیدی او را از تمرین بیرون کرده کنار زمین نشست تا نظاره‌گر تمرین باشد، اما سرپرست تیم استقلال او را به رختکن برد و از او خواست محل تمرین را ترک کند. با شرایطی که پیش آمده، به نظر می‌رسد مرادی باید به فکر تیم جدید باشد، چرا که مجیدی تا این لحظه به جعفر سلمانی اعتماد کرده و قرار است به زودی نیز ابوالفضل جلالی با پایان مصدومیت به لیست اضافه شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸