به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۲۶۴۸
تعداد بازدید: ۸۲۴
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
با وضعیت به وجود آمده، استقلال در بازی با گل‌گهر بدون هوادارانش بازی خواهد کرد.

به گزارش میدان، در هفته پنجم استقلال توانست از حدود ۱۰ هزار تماشاگر خود در ورزشگاه آزادی بهره‌مند شود. هرچند که این حضور منجر به کسب پیروزی برای استقلال نشد وآبی‌ها تساوی خانگی تلخی را تجربه کردند.

 

حالا و در آستانه تقابل با تیم گل گهر سیرجان این سوال مطرح است که آیا استقلالی‌های شهرسیرجان می‌توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند؟ رسول بلوردی رئیس هیات فوتبال سیرجان با اشاره وضعیت این شهر در مورد دیدار گل گهر و استقلال که روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد، به این سوال پاسخ روشنی می‌دهد: «با توجه به اینکه وضعیت شهرستان سیرجان در بحث کرونا "نارنجی پر خطر" است، مطمئنا با مخالفت ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان، بازی روز چهارشنبه گل‌گهر و استقلال که قرار است در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار شود، بدون تماشاگر بر‌گزار می‌شود.»



این مسئول محلی از علاقمندان به فوتبال خواسته از حضور در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه شهید سلیمانی خودداری کنند تا این بازی با امنیت و آرامش برگزار شود.

 

البته قرار است از ۲۰ آذرماه ورود تماشاگران سیرجانی به ورزشگاه‌ها آزاد شود تا تیم گل گهر از وجود حامیان اصلی خود محروم نباشد. البته استقلالی‌ها امیدوارند در بازی با صنعت نفت آبادان بتوانند از حضور تماشاگران خود بهره‌مند شوند.

 

اینکه وضعیت آبادان در هفته‌ای که از راه خواهد رسید مانند شهرسیرجان به لحاظ وجود کرونا نگران کننده باشد یا خیر در روز‌های آتی مشخص خواهد شد. جالب اینکه استقلال تا دربی دو بازی بیرون خانه انجام خواهد داد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷