به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۲۶۱۰
تعداد بازدید: ۷۶۴
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
شرایط بارسلونا در حال حاضر بسیار سخت است و ژاوی باید در برنامه نقل و انتقالاتی خود تغییراتی را ایجاد کند.

به گزارش میدان، روز گذشته متئو آله‌مانی نایب رئیس ارشد بارسلونا در مراسم معارفه دنی آلوز اعتراف تلخی داشت و گفت که در حال حاضر بعید می‌داند در ژانویه بتوانند بازیکن جدیدی را جذب کنند:

 

« اکنون در زمستان امکان جذب بازیکن برای ما وجود ندارد اما ما در حال کار روی آن هستیم. با این حال خواهیم دید که چه کاری می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم.

 

البته ما مشکلی برای ثبت قرارداد ژاوی هرناندز نخواهیم داشت و قادر به انجام این کار خواهیم بود و در نقل و انتقالات زمستانی نیز خواهیم دید که چه کاری انجام می دهیم.»

این در حالی است که خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در معارفه ژاوی گفته بود که روی جذب سه بازیکن برنامه ریزی کرده اند و قصد دارند تیمی آماده‌تر را برای نیم فصل دوم روانه میدان‌ها کنند.

 

این یکی از وعده های او به ژاوی بوده ولی در حال حاضر به دلیل مشکلات مربوط به فرپلی مالی و وضعیت اقتصادی اسف بار بارسلونا که بدهی فراوانی هم دارد، چنین وعده ای عملی نیست.

 

طبق ادعای مارکا، بارسلونا از حالا قصد برنامه ریزی برای انتقالات زمستانی را دارد. در واقع درست است که فعلا شرایط بارسا برای خرید زمستانی ایده آل نیست ولی تا باز شدن پنجره هنوز زمان باقی است و باشگاه کاتالان در حال بررسی همه راه ها برای رسیدن به هدف خود است.

 

ساده‌ترین روش اما فروش بازیکن برای اضافه کردن بازیکنانی جدید است. به همین دلیل ژاوی قرار است فهرستی از بازیکنان را در اختیار لاپورتا قرار دهد که قابل انتقال قرضی یا قطعی به باشگاهی دیگر هستند و کار روی این مساله از چند روز پیش شروع شده است.

 

یکی از این بازیکنان فرانکی دی یونگ است و بارسا خوشبین است با فروش ستاره هلندی بتواند زمینه برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی را فراهم کند. باید دید بارسا در چه شرایطی قدم به انتقالات ژانویه خواهد ذاشت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰