به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۶۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۸
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
یک بازیکن برزیلی صفحه استقلال را در اینستاگرام فالو کرد تا شایعه آبی‌پوش شدنش مطرح شود.

به گزارش میدان، تکلیف استقلال برای پر کردن جای خالی باقیمانده لیست خود کاملا مشخص است و تنها در شرایطی یک بازیکن دیگر به فهرست اضافه می‌شود که آن بازیکن آزاد باشد. میان بازیکنان داخلی که هیچ گزینه‌ای وجود ندارد و درنتیجه استقلال باید سراغ خارجی‌ها برود. به همین دلیل است که نام بازیکنی به نام  گویا ژان کارلوس برزیلی اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شود. بازیکنی که این روز‌ها صفحه رسمی باشگاه استقلال را هم دنبال کرده و تحت قرارداد با باشگاه نائوچیکو برزیل است.



اینکه چه طور نام این بازیکن برای حضور دراستقلال مطرح شده درحالی که با باشگاه برزیلی قرارداد دارد، کمی بحث برانگیز است، چون باشگاه استقلال مجاز به جذب بازیکنی نیست که با باشگاهی قرارداد داشته باشد. البته این بازیکن در صورت فسخ قرارداد و گذشت ۲ هفته از قطع همکاری با باشگاه سابق خود می‌تواند به استقلال ملحق شود اما به شرطی که سرمربی استقلال نیز جذب چنین بازیکنی را به سود تیم بداند و به این باور برسد که بازیکن مورد نظر آن قدر از لحاظ تکنیکی شرایط مطلوبی دارد که با وجود از دست دادن بازی‌های آتی بتواند به استقلال کمک کند.



فرهاد مجیدی هنوز نام هیچ بازیکنی را تایید نکرده و همچنان درحال رایزنی است که دراین راه گابریله پین نیز به سرمربی استقلال مشاوره‌هایی می‌دهد هرچند که به طور کلی فرایند جذب بازیکن خارجی از سوی استقلال و هر باشگاه دیگری توسط مدیربرنامه‌ها انجام می‌شود و بیشتر آن‌ها تاثیرگذاری دارند.



به هرحال گذشت زمان مشخص خواهد کرد که تصمیم گیران در استقلال آیا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید یا همین بازیکن برزیلی که اخیرا نامش منتشر دارند، یا خیر؟!

 
 
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴