به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۲۴۸۹
تعداد بازدید: ۱۲۴۸
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که قول‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس به او عملی نشده است.

منوچهر شفقتیان در گفت و گو با میدان، درباره بازی امروز پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس تیمی است که از پس هر تیمی برمی آید، منتها به شرطی که در زمین اتفاقات عجیب و غریب علیه پرسپولیس رخ ندهد.

 

وی ادامه داد: خیلی از تیم‌ها وقتی مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند کارهای عجیب و غریب می کنند وگرنه در شرایط عادی گل گهر کجا و پرسپولیس کجا؟ تجربه من می‌گوید که هر موقع که پرسپولیس یک بازی بد انجام داده در بازی بعدی به خودش آمده و پیروزی رسید. فکر می‌کنم به همین دلیل برنده بازی امروز پرسپولیس باشد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس از جلسه حدود یک ماه پیش با مجید صدری آیا قول‌هایی که سرپرست باشگاه پرسپولیس به او بابت تهیه خانه و کار داده عملی شده یا خیر؟ گفت: متاسفانه آقای صدری به قول‌هایی که داد عمل نکرد.  آن روز فقط حرف‌های من را گوش داد و یک عکس با من گرفت اما نه خانه برای من تهیه کردند و نه کاری. کل دارایی من از زندگی یک زیلو است.

 

شفقتیان ادامه داد: همان روز در حالی که من مدرک A آسیا دارم و می‌توانم در بهترین تیم‌ها مربیگری کنم. به من گفتند که برای تو کاری مد نظر داریم. من فکر کردم که قرار است در باشگاهی کار کنم اما به من گفتند که به کارخانه بروم و آن‌جا کارگری کنم که این برای من خوب نیست. البته به تمام کارگران ایران احترام می‌گذارم و دست آنها را می‌بوسم اما کارگری برای من شغل مناسبی نیست.

 

وی در پایان گفت: حدود ۲۰ روز است که در یک اتاق ۹ متری که برای یکی از همسایه‌ها هست زندگی می‌کنم. البته هفته پیش همسایه به من گفت که قرار است ساختمان را خراب کنند و به خاطر همین باید اتاق را خالی کنم. حالا در این سرما نمی‌دانم باید چه کار کنم؟ متاسفانه آقای صدری و باشگاه هم به قول‌هایشان عمل نکردند تا من در این هوای سرد تا چند روز آینده در به در کوچه و خیابان شوم. واقعا اگر من را سیاه کرده باشند کار درستی نکردند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
صدری فقط وعده میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
صدری پیشکسوت ها رو هم سرکار میذاره دیگه وای به حال ما هوادراان
Iran (Islamic Republic of)
هوادار قدیمی پرسپولیس
0
0
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بنده خدا رو خوب سرکار گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
والا دوره مدیریت با دروغ و وعده های الکی خیلی وقته تموم شده
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲