به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۴۲۳
تعداد بازدید: ۷۸۲
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد است مجوز حرفه‌ای که از طرف سازمان لیگ صادر شده از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تایید خواهد شد.

به گزارش میدان، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و ۱۲ باشگاه دیگر را صادر نکرده تا این دو تیم از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

 

همچنین منابع خبری کشورهای حوزه خلیج فارس این خبر را تایید کردند و اعلام کردند تیم‌هایی از امارات، عربستان و ایران نتوانستند مجوز حرفه‌ای را بگیرند و از فصل آینده لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شوند.

 

پس از این مسئله واکنش‌های مختلفی به وجود آمد و مسئله مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس به عنوان مهمترین اتفاق و دلیل برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای اعلام شد. باشگاه پرسپولیس اما دقایقی پیش در خبری اعلام کرد که مجوز حرفه‌ای باشگاه صادرشده و در این مورد مشکلی دیگر وجود ندارد!

 

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که این مجوز از طرف سازمان لیگ صادر شده است. مدیران باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال معتقدند که اگر مجوز حرفه‌ای از طرف سازمان لیگ هر کشوری صادر شود کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این مجوز را تایید می‌کند.

 

در حال حاضر مجوز باشگاه‌های فولاد، سپاهان و گل گهر توسط سازمان لیگ تایید شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا و آنها را تایید کرده است.

 

گفته می‌شود در بخش مالکیت پرسپولیس اتفاقاتی رخ داده است. ظاهرا از ۷ صبح امروز جلسات مهم و متعددی در وزارت ورزش با حضور مدیران دو باشگاه برگزار شده و مسئله مالکیت هم بنا به ادعای مسئولان مربوطه حل شده است. حالا باید دید که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز سازمان لیگ را تایید می‌کند یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳