به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۲۳۶۸
تعداد بازدید: ۷۶۸
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
در شرایطی که طی روزهای گذشته اخباری درباره جدی شدن احتمال انتقال آزمون به لیون در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده، حالا گفته می‌شود که قهرمان فصل گذشته سری A هم مهاجم زنیت را می‌خواهد.

به گزارش میدان، سایت چمپیونات روسیه از قول سایت ایتالیایی InterLive مدعی شده ه که اگر چه کادر فنی اینتر از عملکرد ادین ژکو رضایت دارند اما از طرف دیگر نگران شرایط سنی این بازیکن هستند و اینکه جایگزین مناسبی برای مهاجم بوسنیایی تیمشان ندارند و الکسیس سانچز هم نتوانسته رضایت مربیان اینتر را جلب کند تا آنها به گزینه همکاری با مهاجم ایرانی زنیت فکر کنند.

 

چمپیونات در بخش پایانی گزارشش به این نکته اشاره کرده که این اولین باری نیست که خبر علاقه اینتر به جذب سردار آزمون مطرح شده و زمانی که روملو لوکاکو از اینتر جدا شد، نام آزمون به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی این مهاجم بلژیکی، در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

 

توضیح فوتبالی: خبر علاقه اینتر به جذب آزمون در حالی در برخی رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده که در گزارش سایت sempreinter درباره گزینه‌های این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی، خبری از نام سردار نیست و نام نفراتی مثل جیانلوکا ساماکا، لوکا یویچ و آندره‌آ بلوتی به عنوان مهاجمان مورد نظر اینتر دیده می‌شود.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸