به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۲۶۰
تعداد بازدید: ۵۴۹
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
پیشکسوت تیم استقلال گفت: خوبی استقلال این است که تیم توسط کادر فنی بسته شده است و امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میدان درباره شرایط تیم استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوبی استقلال در این فصل بسته شدن تیم بر اساس نظر سرمربی بوده است. اگر چه نظر شخصی‌ام این است که استقلال نیاز به دو بازیکن خارجی خوب دارد. ضعف‌های استقلال در بازی با الهلال عربستان مشخص شد و به طور حتم کادر فنی برنامه‌ای برای حل آن کرده است. باید به حضور مصطفی آجورلو در مدیریت استقلال اشاره کرد که فرد فوتبالی است و می‌تواند باشگاه را از شرایط قبل خارج کند.

 

وی افزود: متأسفانه استقلال طی سال‌های اخیر از سوء مدیریت ضربه خورده است، نداشتن امکاناتی مثل زمین تمرین مشکلات زیادی را به استقلال وارد کرد. آجورلو با توجه به سوابقی که دارد می‌تواند مشکلات را به حداقل برساند. امیدوارم استقلال شروع خوبی در لیگ داشته باشد و در پایان فصل جام بگیرد، چرا که هواداران در این سال‌ها خیلی اذیت شده‌اند.

 

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص تساوی یک بر یک تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی و انتقادها از عملکرد دراگان اسکوچیچ، گفت: تیم ملی با اسکوچیچ نتایج خوبی کسب کرده و تیمش در صدر جدول گروه قرار دارد. برخی‌ها تصور می‌کنند تیم ملی باید هر تیمی را شکست دهد، شاید این مسئله با توجه به ستاره‌هایی که در تیم ملی حضور دارند، مطرح شود، اما تیم‌های دیگر دست و پا بسته نیستند و سرمایه‌گذاری کرده‌اند. کره‌جنوبی، عراق، امارات و ... مدعی هستند. خوشبختانه تیم ملی لژیونرهای با کیفیتی دارد که به سطح بازی‌های تیم ملی کمک می‌کنند. امیدوارم همه حمایت کرده و انتقادها را به بعد موکول کنند تا تیم ملی با خیال راحت به جام جهانی صعود کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۱