به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۳
۲۲۲۰
تعداد بازدید: ۵۸۴
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور مدیرعامل جدید این باشگاه را اتفاقی مثبت ارزیابی می‌کند.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با میدان، درباره پیوستنش به کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: با وجود اینکه در ترکیه زندگی می‌کنم اما فوتبال ایران را پیگیری می‌کردم. دنبال موقعیت خوبی بودم تا به جایی بروم که آرامش داشته باشم. نساجی تیم قدمت‌داری در فوتبال ایران است و طرفداران خوبی دارد، طرفدارانی که خونگرم هستند. نساجی تیم مردمی است. مجموعه نساجی را از رضا حدادیان که مالک باشگاه است تا مدیرعامل و هیات مدیره را می‌شناسم. یکی از دلایل آمدنم به نساجی، حضور ساکت الهامی بود. الهامی را از زمانی که بازی می‌کرد تا الان که مربیگری می‌کند، می‌شناسم. او هر جا مربیگری کرده، موفق بوده است. 

 

وی افزود: خوشحالم کنار نساجی حضور دارم و آمده‌ام که تجربه‌ام را به بازیکنان انتقال بدهم. نمی‌خواستم بی‌گدار به آب بزنم و دوست داشتم جایی بروم که موقعیت خوبی داشته باشد. در این تیم بازیکنان با انگیزه‌ای در کنار بزرگانی چون مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی حضور دارند. دلم برای فوتبال تنگ شده بود، هر چند که اتفاقات آن را دنبال می‌کردم. 

 

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص وضعیت استقلال تصریح کرد: فوتبالم را از استقلال آغاز کردم و مدیون این تیم هستم، خبرهایش را پیگیری می‌کنم و امیدوارم موفق باشند. فکر می‌کنم خیلی از مشکلات استقلال با آمدن مصطفی آجورلو حل شود. او مدیر فوتبالی است و همه را می‌شناسد. این موضوع می‌تواند پوئن مثبتی برای استقلال باشد. 

 

بیانی در مورد تساوی یک_ یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: ما هیچ دوره‌ای این همه بازیکن خوب و لژیونر نداشتیم. محمد نادری و اللهیار صیادمنش دیگر لژیونرهایی هستند که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. با وجود اینکه بازیکنان خوبی داریم، اما هنوز تیم ملی هماهنگی لازم را ندارد. از نظر نتیجه تیم ملی خوب کار کرده است اما در خط دفاع یکسری ناهماهنگی‌ها وجود دارد. در خط جلو، مهاجمانی مثل مهدی طارمی و سردار آزمون بازی می‌کنند که خیلی خوب و حرفه‌ای هستند. نتیجه بازی‌های تیم ملی را این دو بازیکن عوض می‌کنند و خیلی مدیون آنها هستیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی تیم ملی هم نتیجه بگیرد و هم خوب بازی کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰