به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۲
۲۱۹۱
تعداد بازدید: ۹۶۰
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
به نظر می‌رسد برگزاری بدون تماشاگر بازی حساس ایران و کره‌جنوبی بی‌ارتباط با اولتیماتوم فیفا برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها نیست.

به گزارش میدان، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر و بدون سیستم وار برگزار خواهد شد. همان زمان اعلام شد این  اتفاق می‌تواند تبعات بسیار سنگین را برای فوتبال ایران داشته باشد اما واقعیت چیز دیگری است.

 

پیش از این اعلام شده بود که بازی ایران و کره جنوبی با حضور ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. همچنین قرار است دو اتفاق بسیار مهم رخ بدهد، یکی حضور هواداران خانم در استادیوم و دیگری هم استفاده از سیستم VAR در این بازی.

 

بعد از اینکه تمام این اتفاقات لغو شد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه احتمال تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا وجود دارد مطرح شد اما واقعیت این نیست.

 

طبق دستوری که مسئولان فیفا به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران دادند هر زمانی که شرایط برای ورود هواداران به ورزشگاه فراهم شود باید کنار هواداران مرد، هواداران خانم هم در هر رده ملی و باشگاهی بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند. اگر این اتفاق رخ ندهد آن وقت جرایمی مانند تعلیق فوتبال ایران وجود خواهد داشت.

 

طبق بند ۴ اساسنامه فیفا هرگونه تبعیض نژادی و جنسیتی در فوتبال ممنوع است و در صورت رخ دادن این اتفاق، به شدت با این قضیه برخورد جدی مانند تعلیق صورت خواهد گرفت. از همین رو به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران فعلاً سیاست بسته نگهداشتن درهای ورزشگاه را اجرا می‌کنند تا خطر تعلیق فوتبال ما را تهدید نکند.

 

تا زمانی که هواداری به ورزشگاه نیاید خطری فوتبال ایران را تهدید نخواهد کرد اما به محض باز شدن درهای ورزشگاه‌ها، باید هواداران خانم هم به ورزشگاه بیایند. اگر این اتفاق رخ ندهد آن وقت مسائلی مانند اخطار،جریمه، لغو میزبانی و تعلیق انجام خواهد شد.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
Iran (Islamic Republic of)
خانم هوادار
1
1
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
تا کی باید این رفتارا ادامه داشته باشه ما خانما باید وارد استادیوم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
ای کاش فکری برای این موضوع میشد تا نه سیخ بسوزه نه کباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
1
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
فیفا کوتاه نمیاد. ببینید کی گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
فقط امیدوارم هر چی میخواد بشه اما فوتبال تعلیق نشه چون واقعا تنها دلخوشی ما فوتبال هستش
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰