به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۲۱۷۰
تعداد بازدید: ۷۹۰
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در هفته‌های ابتدایی فعالیت در این باشگاه با چالش‌هایی روبروست.

به گزارش میدان، پس از آنکه محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از قطع همکاری احتمالی مدیریت این مجموعه با کارگزار کنونی آبی پوشان خبر داد، هواداران باشگاه استقلال به شدت از این موضوع استقبال کردند.

 

اما با این وجود برابر اخبار به دست آمده،شرکت کارگزار برای فسخ یک طرفه قرارداد بر اساس مفاد قرارداد فی مابین می‌تواند مبلغ قابل توجهی را به عنوان خسارت دریافت کند تا رضایت به قطع همکاری دهد؛ رقمی که به گفته منابع خبری در وزارت ورزش و جوانان حدود 80 میلیارد تا 110 میلیارد تومان خواهد بود و استقلال را با چالشی بزرگ و دور از انتظار رو به رو خواهد کرد!

 

اما از آنجا که مدیریت شرکت کارگزار به شدت با کادر فنی استقلال دچار مشکل شده است به نظر می‌رسد به صورت توافقی این قرارداد فسخ شود اما در طرف مقابل کارگزار در این قرارداد تاکید دارد مدیریت استقلال بایستی هزینه‌های صورت گرفته در فصل گذشته را به این مجموعه برگرداند تا آنها متحمل خسارت نشوند.

 

این در حالی است که مدیریت جدید باشگاه استقلال نیز اعتقاد دارد رقم دریافتی در طول فصل گذشته واقعی نبوده و کارگزار قیمت غیر واقعی را با توجه به نیاز مالی استقلال پرداخت کرده است از این رو پرداخت وجه به کارگزار بابت فسخ عقلانی نیست.

 

با این شرایط به نظر می‌رسد کار استقلال و کارگزار فصل گذشته به محاکم قضایی کشیده شود تا دادگاه درباره این جدل مالی تصمیم گیری کند، البته برخی منابع خبری معتقدند پیش از این کار که بیخ پیدا کند با پادرمیانی وزیر ورزش و جوانان این قائله ختم به خیر می‌شود تا مدیریت جدید استقلال گرفتار یک چالش حقوقی بزرگ نشود.

 

مدیران باشگاه استقلال منتظرند ابتدا تکلیف کارگزار فصل گذشته روشن شود و سپس نسبت به معرفی کارگزار جدید اقدام کنند، گفته می‌شود اگر توافق نهایی میان استقلال و کارگزار سابق انجام شود، تا پایان هفته کارگزار جدید آبی‌ها معرفی خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵