به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۲۱۴۵
تعداد بازدید: ۷۵۲
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به دلیل یک پرونده این روزها رفت و آمد زیادی به باشگاه استقلال دارد.

به گزارش میدان، علی فتح‌الله‌زاده نامی آشنا برای علاقه‌مندان به استقلال است، مدیرعاملی که به واسطه جذب بازیکنان سرشناس مشهور شد و طبیعی بود که بیشتر قهرمانی‌های استقلال در دوره مدیرعاملی او بدست آمده باشد. با این وجود، بدهی‌هایی که فتح‌الله‌زاده برجای می‌گذاشت بیشتر از قهرمانی‌ها خودش را نشان می‌داد، اگر چه او هیچ وقت زیر بار این مسائل نمی‌رفت.

 

در یک ماه گذشته فتح‌الله‌زاده چند باری به باشگاه استقلال رفت و آمد داشته است، او حدود یک ماه پیش به دیدار احمد مددی، مدیرعامل مستعفی این باشگاه رفت و روز گذشته نیز با مصطفی آجورلو دیدار کرد. کاری به دیدار روز گذشته مدیرعامل سابق استقلال با آجورلو نداریم، اما رفت و آمدهای اخیر فتح‌الله‌زاده به خاطر کمک به این باشگاه نیست.

 

ماجرا این است که یکی از مدیران سابق استقلال به واسطه زمینی که در استان گیلان متعلق به باشگاه استقلال بوده و به تصرف فتح‌الله‌زاده درآمده است، از طرف باشگاه شکایت می‌کند. عنوان شکایت از فتح‌الله‌زاده همین موضوع بوده و از او خواسته شده که تکلیف این زمین را مشخص کند.

 

فتح‌الله‌زاده برخلاف اصل ماجرا، توضیحی درباره این مسئله نمی‌دهد و طوری جلوه می‌دهد که گویا چنین مسئله‌ای رخ نداده است. اگر چه واضح است که نباید درباره این پرونده پیش داوری کرد و چه بسا که مدیرعامل سابق استقلال توانسته با ادله پاسخ روشنی به باشگاه استقلال بدهد، اما بحث اصلی این است که او به واسطه این شکایت به باشگاه رفت و آمد می‌کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱