به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۲۱۳۸
تعداد بازدید: ۶۳۳
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
در فاصله 10 روز مانده تا سفر پرسپولیس به عربستان، هنوز ویزای اعضای این تیم از سوی عربستان صادر نشده است.

به گزارش میدان، تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور عربستان به مصاف هم می‌روند. به همین دلیل مسئولان پرسپولیس چند وقتی است که مقدمات سفر به عربستان را شروع کردند.

 

*باشگاه پرسپولیس درخواست خود را برای دریافت روادید عربستان صادر کردند اما هنوز روادید کاروان پرسپولیس برای حضور در عربستان صادر نشده.

 

*تایید نهایی هتل محل اقامت پرسپولیسی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و هنوز این اتفاق و این تایید از سوی afc به پرسپولیسی‌ها داده نشده تا هتل محل اقامت خود را به صورت رسمی انتخاب کنند. همچنین هنوز تکمیل زمین تمرین پرسپولیسی‌ها مشخص نیست.

 

*کاروان پرسپولیس برای حضور در عربستان بین ۴۰ تا ۴۳ نفر مثل سفرهای قبلی خواهد بود و قرار نیست که نفر اضافه به عربستان برود.

 

*باشگاه پرسپولیس برای حضور تعداد محدودی از هوادارانش در عربستان مکاتباتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و مسئولان afc اعلام کردند که از دیدگاه آنها این مسئله مشکلی ندارد و فقط باید طرف عربستانی تایید نهایی را بدهد. به خاطر همین باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال عربستان نامه‌نگاری‌های را در این خصوص انجام داد و ما هنوز جوابی از طرف عربستانی ها داده نشده. ضمن اینکه هنوز مشخص نیست اگر قرار به حضور و سفر هواداران به عربستان باشد کیفیت صدور ویزا و یا هتل محل اقامت آنها چطور خواهد بود. به نظر میرسد با وجود این که باشگاه پرسپولیس در صدد است تا تعدادی محدود هوادارا به عربستان برای حضور در ورزشگاه و البته برای بحث درآمدزایی با خود ببرد اما ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۶