به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۱۳۴
تعداد بازدید: ۸۵۶
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
با اتفاقات رخ داده به نظر می‌رسد خیلی زودتر از حد تصور شاهد تغییراتی در هیات مدیره استقلال باشیم.

به گزارش میدان، به‌گفته منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان احتمال تغییر در بدنه هیات‌مدیره باشگاه استقلال به‌شدت افزایش‌یافته است.

 

گویا پس‌از مخالفت جدی رییس هیات‌مدیره و سایر اعضا با حضور یک عضو در هسته مدیریتی این باشگاه شنیده می‌شود وزیر ورزش و جوانان به اعضای هئات مدیره اطمینان داده که به‌زودی تغییر موردنظر اعمال خواهد شد.

 

هم‌زمان با انتشار این خبر در محافل ورزشی، گمانه‌زنی‌ها برای رمزگشایی از این معادله پیچیده و رونمایی از نام عضو جنجالی هیات‌مدیره استقلالی ها شدت گرفت اما بد نیست بدانید عضو مورد نظر از جمع افراد تازه‌وارد نیست بلکه وی سابقه فعالیت در دوره مدیریتی سابق باشگاه را نیز دارد.

 

گفته می‌شود اعضای هیات‌مدیره با عضویت پرویز مظلومی به‌شدت مخالفند و این مسئله را به اطلاع وزیر ورزش و دیگر اعضاء مجمع باشگاه استقلال رساندند و تاکید داشتند حضور پرویز مظلومی در جمع هیات‌مدیره می‌تواند در آینده چالش‌هایی را به وجود آورد.

 

برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود پرویز مظلومی به‌زودی از جمع هیات‌مدیره استقلال خارج شود و همانند گذشته به‌عنوان یک پیشکسوت اتفاقات و نتایج باشگاه استقلال را از دور دنبال کند.

 

در همین راستا یکی از رسانه‌های ورزشی صبح روز شنبه با انتشار گزارشی مدعی شد مدیرعامل باشگاه استقلال از پرویز مظلومی خواسته است فعلا در محل تمرینات استقلال حضور پیدا نکند،انتشار این گزارش موضوع جدایی پرویز مظلومی را تقویت کرده است.

 

اما نکته جالب‌توجه اینجاست تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال جدید نیست بلکه وی چند روز قبل این‌ موضوع را به اطلاع پرویز مظلومی رسانده و او را از حضور در تمرینات منع کرده‌ است تا فرهاد مجیدی با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت در تمرینات آماده‌سازی استقلال بپردازد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴