به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۲۱۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۹
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
شرکت‌های وب برای کارگزاری مشترک بین پرسپولیس و استقلال مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کرده است.

به گزارش میدان، چند روزی است که بحث جذب کارگزاری مشترک برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور ها مطرح شده است.

 

مسئله ای که حالا خیلی بیشتر از یک شائبه و یا شایعه است. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت کارگزار فعلی باشگاه استقلال یعنی های وب برای اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس هم شود پیشنهاد همکاری داده است. مسئله ای که از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال یعنی مصطفی آجرلو به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد شده است.

 

وقتی برای اولین بار این مسئله یعنی وجود یک کارگزار مشترک برای پرسپولیس و استقلال مطرح شد هواداران پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان دادند و معتقد بودند با توجه به موفقیت های اخیر پرسپولیس ارزش برند آنها از استقلال بیشتر است و نباید از یک کارگزار به یک اندازه پول دریافت کنم.

 

حالا شنیده می شود که شرکت های وب قصد ندارد به یک اندازه به پرسپولیس و استقلال پول بدهد. گفتنی است پیشنهاد این شرکت این است که برای یک سال به پرسپولیس ۱۶۰ میلیارد تومان و به استقلال ۱۳۰ میلیارد تومان پرداخت کند. این در حالی است که قرارداد کارگزاری فصل گذشته پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان و استقلال ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱