به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۲۱۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۷
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
برخی از افراد که برای خود شانس مدیرعاملی در پرسپولیس را قائل هستند با بازیکنان این تیم ارتباط گرفته تا از این طریق بتوانند حمایت سرخ‌ها را با خود به همراه داشته باشند.

به گزارش میدان، برخی افرادی که خود را گزینه مدیرعاملی پرسپولیس می‌دانند، با بازیکنان این تیم برای جلب نظر آن‌ها و اعلام حمایت از این چهره‌ها تماس گرفته‌اند! تیم فوتبال پرسپولیس در‌حالی برای تقابل با الهلال عربستان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا تمرینات آماده‌سازی خود را پشت‌سر می‌گذارد که هنوز تکلیف مدیرعامل این باشگاه مشخص نیست.

 

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، پس از استعفای جعفر سمیعی با نظر اعضای هیئت‌مدیره پذیرفت تا مجید صدری با حفظ سمت ریاست هیئت‌مدیره، به‌عنوان سرپرست فعالیت کند. صدری نیز با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه دیگر به‌دلیل قانون منع خدمت بازنشستگان فرصت مدیریت پرسپولیس را ندارد، امور جاری را دنبال می‌کند تا پرسپولیس برای دیدار با الهلال با بحران روبه‌رو نشود.

 

با‌این‌حال برخی گزینه‌های مدیرعاملی که در کارنامه خود حضور در این جایگاه را نیز داشته‌اند، با بازیکنان قدیمی پرسپولیس تماس گرفته و خواستار حمایت آن‌ها شده‌اند. این در‌حالی است که برخی از آن‌ها هیچ شانسی برای دریافت پیشنهاد این پست ندارند و سجادی هم هنوز تصمیمی برای مذاکره نهایی با این گزینه‌ها نگرفته است و تا دیدار پرسپولیس با الهلال هم از دیدار با گزینه‌های مد‌نظر خود صرف‌نظر کرده است. تیم فوتبال پرسپولیس ۲۴‌مهر امسال مقابل الهلال عربستان دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
طناز یاری
0
0
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰
صدری که فقط بلده پول قرض کنه. اینکه نشد مدیریت. این جوری منم می تونم مدیرعامل پرسپولیس بشم. بیچاره ما هوادارا با این مدیرایی که مشخص نیست از کجا میان و فقط دنبال شهرت و رسیدن به جاهای بهتر هستن
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷