به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۲۰۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۵۸
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
ستاره سابق باشگاه بارسلونا به شدت علیه سرمربی این تیم موضع‌گیری کرد.

به گزارش میدان، میرالم پیانیچ  پس از یک سال نیمکت نشینی در بارسلونا، روز گذشته به طور رسمی راهی بشیکتاش ترکیه شد تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. این بازیکن تابستان گذشته از یوونتوس با رقمی زیاد به ترکیب بارسلونا اضافه شد ولی هرگز نتوانست به جمع بازیکنان کومان راه پیدا کند.

 

او پس از این انتقال به شدت از رفتار کومان به عنوان سرمربی بارسلونا انتقاد کرد و مدعی شد رفتار او خارج از احترام بود.

 

پیانیچ گفت: من دوست داشتم که مربی تیم به من راحت حرفش را بزند و بگوید تو برای تیم مناسب نیستی ولی این اتفاق در بارسلونا ابدا صورت نگرفت. او هیچ وقت با من صحبت نکرد و نگفت علت نیمکت نشینی ام چیست و به همین دلیل من کاملاً گیج شده بودم. وضعیت پیچیده‌ای بود چون برایم چنین اتفاقی تاکنون پیش نیفتاده بود.

 

وی ادامه داد: من بازیکنی هستم که همه چیز از سوی مربی را می پذیرم ولی دوست دارم مربی علتش را برایم توضیح دهد. هیچ چیزی که به من گفته نشده و رفتار او جوری بود که انگار یک بچه 15 ساله هستم و اتفاقی رخ نداده است.

 

پیانیچ گفت: بدترین چیز برایم در بارسلونا این بود که رفتار مربی کاملاً خارج از احترام بود. فردا روز مسابقات، ما که در ترکیب قرار نداشتیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاشتیم. با اینکه بچه‌های اصلی در تمرین حضور نداشتند ولی تمرینات ما بسیار با انگیزه جلو می‌رفت اما بدترین قسمت ماجرا این بود که سرمربی در تمرینات حاضر نمی‌شد و تمرینات ما را نمی‌دید!

 

ستاره سابق رم و یوونتوس ادامه داد: من برای اولین بار بود که چنین چیزی را می‌دیدم. چگونه می‌توانستم با چنین رفتاری تمریناتم را ادامه دهم. این زشت‌ترین چیزی بود که من در فوتبال دیدم. رفتار او کاملاً خارج از احترام بود.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷