به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۱۹۶۸
تعداد بازدید: ۲۶۷۷
جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
بوکسور المپیکی کشورمان از علاقه اش به تیم پرسپولیس و تعصبش به این تیم صحبت کرد.

شاهین موسوی در گفت و گو با میدان، درباره حضورش در المپیک توکیو و تجربه این مسابقات اظهار داشت: واقعا حضور در المپیک تجربه عالی بود. من مسابقات بین المللی رفته بودم اما المپیک یک چیز دیگر بود. با اینکه آنجا حواس همه به کرونا بود اما واقعا نمی شود تجربه حضور در المپیک را وصف کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خودش در المپیک راضی بوده یا خیر؟ گفت: من در بازی اول به میزبان خوردم و به نظرم حقم باخت نبود. در راند اول به حریف ژاپنی باخت اما راند دوم و سوم را زدم اما به هر حال با میزبان مبارزه داشتم! مهم این بود که بتوانم تجربه خوبی در این مسابقات به دست بیاورم.

 

بوکسور المپیکی کشورمان درباره علاقه‌اش به فوتبال و تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: با اینکه دل خوشی از فوتبال ندارم و احساس می‌کنم آن قدری که فوتبال می‌رسند به بقیه رشته‌ها نمی رسند، اما عاشق پرسپولیس هستم. من از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم و از قهرمانی ها و موفقیت هایش کیف می کنم. خدا را شکر در این سالها فقط پرسپولیس قهرمان شده که یک رکورد جالب است.

 

موسوی ادامه داد: برخلاف من، یک باجناق استقلالی دارم که خیلی با هم کری می خوانیم. البته در این سال‌ها همیشه برای او کاری خواندم چون پرسپولیس همیشه قهرمان شده. واقعاً این قهرمانی‌های پرسپولیس غرور آفرین است.

 

وی در مورد اینکه آیا واقعاً به نظرش وزیر ورزش در موفقیت‌های پرسپولیس تأثیر داشته یا خیر؟ تاکید کرد: وزیر پرسپولیسی یک جوک بی مزه است. مگر وزیر چه کار می تواند بکند؟ مثلاً به زمین می رود و پاس گل می‌دهد؟ یا از ۴۰ متری گل می‌زند؟ موفقیت‌های پرسپولیس ربطی به وزیر ندارد. پرسپولیس قهرمان می‌شود چون راهش را درست می‌رود و همیشه برای برنده شدن انگیزه دارد.

 

بوکسور المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پرسپولیس می تواند ششمین قهرمانی پیاپی لیگ را هم به دست بیاورد؟ گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد، یعنی حسودهای پلاستیکی اجازه نمی‌دهند که پرسپولیس بخواهد ششمین قهرمانی پیاپی را جشن ‌بگیرد. البته با وجود بازیکنان خوب و کادرفنی خوب می توانیم دوباره این اتفاق را رقم بزنیم و پرسپولیس یک رکورد فوق تاریخی را ثبت کند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵