به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۱۸۴۲
تعداد بازدید: ۸۲۲
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
به نظر می‌رسد با پایان فصل فوتبالی، 2 بازیکن تیم استقلال به طور قطع از این باشگاه جدا خواهند شد.

به گزارش میدان، قایدی بعد از پایان دربی ۹۶ به طور شفاهی جدایی از استقلال را تایید کرد. او بی آنکه اعلام کند قطعا دراستقلال خواهد ماند گفت:« سرنوشت من و استقلال دردست مدیران باشگاه است و هر تصمیمی آن‌ها بگیرند می‌پذیرم. احتمال دارد از استقلال جدا شوم، احتمال هم دارد بمانم. هرچه مدیران بگویند انجام می‌دهم.»

 

در روز برگزاری دربی نیز خبر مذاکره باشگاه الدوحیل قطر با باشگاه استقلال دررسانه‌ها مشاهده شد وحتی قطری‌ها نیز از پیشنهاد بزرگ به باشگاه استقلال رونمایی کردند که احتمالا مدیران استقلال را به سمت ترانسفر این بازیکن پیش خواهد برد.

 

درعین حال نیز سیاوش یزدانی به دلیل آنچه خود مشکلات سال‌های اخیر دراستقلال خوانده، عزم جدایی کرده است. سیاوس که درماه‌های اخیر به چهره اول خط دفاع استقلال تبدیل شده بعد از دربی بی آنکه ملاحظه کاری خاصی داشته باشد، اعلام کرد که دوست دارد بعد از فصل فضای تازه‌ای را تجربه کن وبه تیم دیگری برود.

 

یزدانی که از سوی مجیدی آقای دکتر خطاب می‌شود و سرمربی استقلال به اوعلاقمند است درباره تصمیمش برای بعد از فصل گفته است:« من دراین سال‌ها خیلی دراستقلال زجر کشیدم. شرایط خوبی نداشتم و دوست دارم یک روز درباره همه ماجراهایی که رخ داده با هواداران حرف بزنم. اعتقاد دارم که استقلال تیم بزرگی است اما من دیگر طاقت تحمل برخی مشکلات را ندارم و به احتمال زیاد بعد از لیگ بیستم از استقلال به تیم دیگری می‌روم. امیدوارم استقلال هم موفق باشد.»

 

بدون شک هواداران استقلال دوست ندارند این دو بازیکن جدا شوند. باید توجه داشت که فرهاد مجیدی هم بارها اعلام کرده بود که شاکله تیم باید حفظ شود. آیا این اتفاقات منجر به جدایی خود مجیدی بعد از لیگ بیستم هم خواهد شد؟

 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰
قائدی میره اما یزدانی نمیره جایی
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸