به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۱۸۰۵
تعداد بازدید: ۷۷۱
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
دروازه بان کروات پرسپولیس برای بازگشت به تمرینات این تیم درخواستی عجیب دارد.

به گزارش میدان، بیش از یک ماه است که بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس که برای مرخصی به کشورش رفته بود، دیگر به تهرا و تمرینات پرسپولیس برنگشت. پس از اینکه رادو به کرواسی رسید به شکل عجیبی درخواست فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس را داد. رادو معتقد بود که مسئولان باشگاه به او احترامی کردند و البته پول او را هم ندادند و می تواند از پرسپولیس جدا شود.

 

در این مدت رادوشوویچ برای بازگشت به تمرینات اعلام کرد که باید مطالبات سال گذشته پرداخت شود، مطالبات امسالش پرداخت شود، باشگاه پرسپولیس پول وکیل و مدیر برنامه های او را بدهد و همچنین ۱۸ هزار دلار رضایت سرمربی هم به او پرداخت شود تا به ایران برگردد. باشگاه پرسپولیس برای اینکه شرایط تیم به مشکل نخورد اعلام کرد با تمام خواسته‌های رادو موافق است و به تهران بیاید اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

 

حالا در جدیدترین درخواستی که رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس داشته اعلام کرده است در صورتی که به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد که یک سال دیگر قراردادش تمدید شود! منهای فصل جاری رادوشوویچ دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و درخواست دارد که یک فصل دیگر قراردادش تمدید شود تا به تمرینات برگردد.

 

این درخواست عجیب در شرایطی از سمت رادوشوویچ مطرح شده است که در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد در پرسپولیس قرارداد او به شکلی عجیب و به صورت چهار سال تمدید شد تا الان باشگاه پرسپولیس چنین شرایطی را با این دروازه‌بان تجربه کند.

 

باید دید که آیا مدیران باشگاه پرسپولیس که دل خوشی از رادو ندارند با این درخواست موافقت می‌کنند یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴