به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۱۷۱۷
تعداد بازدید: ۷۰۵
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
پیشکسوت پرسپولیس نسبت به برخی صحبت ها علیه این تیم واکنش نشان داد.

محسن خلیلی در گفت و گو با میدان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور و قهرمانی این تیم در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: ابتدا باید این قهرمانی را به بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و هواداران تبریک بگویم. واقعاً جای هواداران در ورزشگاه خالی بود تا آنها در جشن قهرمانی سهیم باشند. امیدوارم هر چه سریعتر شاهد حضور دوباره هواداران در ورزشگاه باشیم.

 

وی ادامه داد: واقعاً تراکتور مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و کاملاً یک تیم دست و پا بسته بود. دیدیم که آنها نتوانستند یک موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد بکنند، پس پرسپولیس به حق برنده این بازی شد و یک جام دیگر گرفت.

 

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به صحبت های رسول خطیبی بعد از بازی با این تیم و نسبت دادن برد های پرسپولیس به وزیر ورزش و مسائل دیگر گفت: در تمام این سالها تیم هایی که مقابل پرسپولیس ناکام شدند و حرفی نداشتند موفقیتهای پرسپولیس را به جاهای دیگر نسبت دادند، اما خودشان هم می‌دانند که این حرف‌ها دیگر نخ نما شده است.

 

خلیلی ادامه داد: اگر پرسپولیس موفقیت‌هایش به خاطر فلان وزیر یا فدراسیون و داور است چرا در آسیا موفق می شود؟ مگر در آسیا هم وزیر ورزش وجود دارد که پرسپولیس آنجا دوباره به فینال می رود و حالا جز قدرت‌های برتر قاره است؟ اگر موفقیت های داخلی پرسپولیس به خاطر وزیر یا فدراسیون بود که این تیم در آسیا حرفی برای گفتن نداشت. به خاطر همین می‌گویم این بهانه ها نخ نما شده و اصلاً دیگر خریدار ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: توصیه من به تیم‌های دیگر این است که به جای استفاده از این بهانه های الکی و خنده دار در زمین حریف پرسپولیس شوند. یک جای دیگر باید قبول کرد که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و باید به قدرت این تیم احترام گذاشت  تا زمانی که رقبای پرسپولیس به جای این که خودشان را از نظر فنی به پرسپولیس نزدیک کنند، دنبال بهانه های خنده دار می روند پرسپولیس باز هم قهرمان می شود.

 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰
محسن رفت و برگشت
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸