به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۱۴۶۳
تعداد بازدید: ۵۷۵
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
با رد شکایت باشگاه تراکتور علیه رضا شکاری مشکل این بازیکن برای حضور در ترکیب تیم گل گهر حل شد.

به گزارش میدان، رضا شکاری بعد از حضور ناکام در تیم های روسی راهی تراکتور شد تا در این تیم فوتبال خود را دنبال کند اما با وجود اینکه بارها و بارها از سوی ساکت الهامی به بازی گرفته شد نتوانست خودی نشان دهد و در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

 

رضا شکاری پیش از حضور در تراکتور مورد توجه تیم پرسپولیس قرار گرفته بود اما پرسپولیس به دلیل ترس از شکایت باشگاه ذوب آهن به فیفا قید جذب این بازیکن جوان را زد. هر چند در نهایت فیفا اعلام کرد رضا شکاری با پرداخت 100 هزار دلاری که در قراردادش قید شده بود می تواند پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن را مختومه اعلام کند که این چنین هم شد.

 

باشگاه گل گهر بعد از جذب رضا شکاری اعلام کرد منتظر خواهد ماند تا نظر کمیته انضباطی در مورد شکایت باشگاه تراکتور از رضا شکاری مشخص شود و بعد قرارداد این بازیکن را ثبت خواهد کرد که حالا فدراسیون فوتبال به باشگاه گل گهر اعلام کرده رضا شکاری مشکلی برای همراهی این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر نخواهد داشت.

 

رضا شکاری در پست 10 به میدان می رود و در هفته های پیش رو دوئل جانانه ای با نوید عاشوری برای حضور در ترکیب گل گهر خواهد داشت. بازیکنی که در هفته  اخیر و در بازی با ذوب آهن زننده گل برتری گل گهر بود.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶