به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۱۴۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۲۱
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اتمام مرحله گروهی این مسابقات به نظر با خستگی در لیگ برتر ایران حاضر شدند.

به گزارش میدان، ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اتمام مرحله گروهی این مسابقات به نظر با خستگی در لیگ برتر ایران حاضر شدند.

 

بعد از انجام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از میان چهار تیم ایرانی حاضر در این مسابقات تنها فولاد خوزستان در عین شایستگی حذف شد و سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به یک هشتم نهایی راه یافتند.

 

نکته جالب اما روند نتیجه گیری ۴ تیم ایرانی حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا بعد از بازگشت و حضور در لیگ برتر بوده است؛ تمامی ۴ تیم نامبرده بعد از بازگشت در ۲ دیدار لیگ به میدان رفته اند.

 

پرسپولیس با کسب یک برد، یک تساوی و ۴ امتیاز موفق ترین نماینده ایران در آسیا بعد از بازگشت به لیگ برتر بوده و استقلال با ۲ باخت، ضعیف ترین عملکرد را داشته است.


تنها نماینده حذف شده کشورمان یعنی تیم شایسته فولاد خوزستان بعد از بازگشت به ایران یک برد و یک باخت داشته و شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتور نیز با ثبت ۲ تساوی، ۲ امتیاز کسب کرده اند.

 

هیچ یک از چهار نماینده کشورمان بعد از بازگشت به ایران و اتمام مرحله گروهی ۶ امتیاز کامل ۲ بازی در لیگ ایران را کسب نکرده اند که مهمترین دلیل آن می تواند خستگی بعد از حضور در مسابقات پرفشار آسیایی باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵