به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۱۴۵۲
تعداد بازدید: ۹۶۱
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
یک منبع خبری اسپانیایی مدعی شده که سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش میدان، شبکه رادیویی «اوندا سرو» اسپانیا اعلام کرد که زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به بازیکنان خود گفته است که در پایان فصل از کهکشانی‌ها جدا می‌شود.

 

مطابق این خبر که سایت گل نیز آن را تأیید کرده است، زیدان پس از تساوی 2-2 هفته گذشته رئالی‌ها برابر سویا در رختکن به بازیکنان خود گفته که فصل آینده دیگر سرمربی‌شان نخواهد بود و این در حالیست که سرمربی فرانسوی تا سال 2022 با تیم پایتخت اسپانیا قرارداد دارد.

 

گویا زیدان به بازیکنان این را هم گفته که دومین دوره حضورش در رئال مادرید هم که از سال 2019 – تنها 6 ماه پس از پایان دوره اول - آغاز شد به سر رسیده است.

 

زیدان در نشست خبری روز گذشته (شنبه) خود پیش از مصاف با اتلتیک بیلبائو هم جمله‌ای را بیان کرد که از آن به عنوان نشانه‌ای برای تأیید جدایی‌اش از کهکشانی‌‌ها در پایان فصل قلمداد شد. او گفت:« بعضی وقت‌ها باید باشید و بعضی وقت‌ها باید بروید، چون اینطوری به صلاح همه است».

 

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا؛ زیدان ماه‌هاست که آینده‌اش را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. 2 ماه پیش بود که از او درباره ماندنی بودنش در رئال مادرید سؤال پرسیده شد و او از پاسخ دادن به آن اجتناب کرد و گفت: «شما ممکن است قرارداد 10 ساله ببندید و فردا اخراج شوید و برعکس، ممکن است قراردادی یک ساله ببندید و مدت زمان زیادی بمانید.» او 17 آوریل پس از بازی تیمش برابر ختافه هم دوباره این موضوع را تکرار کرد و گفت: «ممکن است قراردادی 4،5 ساله داشته باشید و فردای آن روز تیم را ترک کنید. این چیز مهمی نیست.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸