به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۱۳۹۶
تعداد بازدید: ۸۳۴
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
مخالفان برگزاری بازی‌های توکیو روز گذشته در اطراف استادیوم ملی المپیک تظاهرات کردند.

به گزارش میدان، با وجود اینکه کمتر از ۳ ماه به برگزاری المپیک توکیو زمان باقی مانده اما مخالفت با برگزاری مسابقات همچنان ادامه دارد.


دادخواست آنلاین برای لغو بازی‌های توکیو به امضای بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسیده و نظرسنجی صورت گرفته در ۲ روز گذشته نیز حاکی از این است ۶۰ درصد مردم با برگزاری بازی‌ها مخالف هستند.


روز گذشته نیز حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان المپیک اطراف استادیوم ملی المپیک تظاهرات کردند. این استادیوم یکشنبه میزبان مسابقات آزمایشی بود. مخالفان اعلام کردند در شرایط کرونا چرا باید فشار روی برگزاری المپیک باشد.


کومیکو سوتو یکی از مخالفان برگزلری المپیک در این باره به آسوشیتدپرس گفت: من تعجب کردم که تعداد افرادی که مخالف المپیک هستند اینقدر افزایش یافته است اما حدس می‌زنم که این نشان‌دهنده وضعیت وخیم ویروس کرونا باشد اما المپیک متوقف نمی‌شود.


یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن نیز در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌ها حتی در صورت افزایش شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد یافت، پاسخ داد: من هرگز المپیک را در اولویت قرار نداده‌ام. اولویت من حمایت از سلامتی و ایمنی مردم ژاپن است. ما باید در گام اول از شیوع ویروس جلوگیری کنیم.


وی تکرار کرد که کمیته بین المللی المپیک آخرین حرف را در مورد سرنوشت بازی‌ها می‌زند و نقش دولت این است که قدم‌هایی را بردارد تا این رویداد با خیال راحت برگزار شود.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷