به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۱۳۶۰
تعداد بازدید: ۹۲۵
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
پیشکسوت استقلال تهران ضمن تمجید از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد شاگردان فرهاد مجیدی به عنوان قهرمانی در این تورنمنت دست پیدا کنند.

به گزارش میدان، عباس سرخاب پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان در گروه مرگ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نتایج موفقیت آمیزی دست پیدا کردند که کار بزرگ بازیکنان و کادرفنی را نشان می‌دهد. مشروح صحبت‌های سرخاب پس از صعود بازیکنان استقلال پس از صعود از گروه C لیگ قهرمانان را می‌خوانید:

 

بازی استقلال و الشرطه چطور بود؟

 

قبل از بازی فکر می کردم استقلال کار آسانی داشته باشد اما الشرطه واقعا حریف خیلی سختی برای استقلال بود و آماده نشان داد اما بازی بهتر استقلال سبب شد تا این تیم به پیروزی برسد. البته استقلال منطقی و با برنامه مقابل نماینده عراق بازی کرد. آبی‌پوشان در این جدال به دنبال برد و سه امتیاز مسابقه برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بودند که به آن رسیدند. خط دفاعی استقلال در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا بدون نقص بازی کرد. از اشتباهات گذشته مدافعان خبری نبود تا دروازه استقلال بسته بماند.

 

صعود از گروه مرگ چطور بود؟

 

اینکه استقلال از گروه مرگ به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد، حکایت از قدرت این تیم دارد. با جرات می‌توانم بگویم گروهی که استقلال در آن قرار داشت سخت‌ترین گروه غرب آسیا بود و تیم‌ها اختلاف فنی اندکی با هم داشتند. مجیدی در نشست خبری پس از بازی استقلال و الشرطه اعلام کرد وریا غفوری جام را بالای سر می برد و من نیز از صمیم قلب آرزو می‌کنم این اتفاق رخ دهد. با وجود اینکه فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان شده بود، اما در آخرین بازی شاهد منطقی‌ترین بازی استقلال در این رقابت‌ها بودیم. ما از این بازی تنها یک پیروزی می‌خواستیم و نیاز به آب و آتش زدن نبود که خوشبختانه بچه‌های ما با یک بازی کاملاً منطقی، موفق شدند به آنچه می‌خواستند برسند.

 

در یک هشتم نهایی باید با الهلال مصاف بدهند.

 

استقلال در مرحله حذفی با الهلال پیکار خواهد کرد، آن‌‌ها با اتفاقات و فاکتور شانس جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند و شاگردان مجیدی توانایی غلبه بر نماینده عربستان را دارند. از حالا استقلال تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ برتر و جام حذفی کند تا بتواند در این جام‌ها نیز مدعی اصلی قهرمانی باشد. استقلال فعلی حرف های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند پس از سال ها دل مردم را شاد کند.

 

عملکرد کادرفنی در این مسابقات چطور بود؟

 

من فوتبال استقلال را در آسیا پسندیدم و مدعی هستم کاری که استقلال در گروه سوم کرد، بسیار بزرگ بود و شاید از پس دیگر تیم‌های ما بر نمی‌آید. در گروهی که الدحیل و الاهلی حضور داشتند و بازی‌ها نیز در عربستان برگزار می‌شد، این بچه‌های ما بودند که با شایستگی صدرنشینی را به دست آوردند تا به آنها افتخار کنیم. مجیدی خیلی خوب به تیمش انگیزه داده بود و استقلال هم نمایش خوبی در مرحله گروهی داشت. بیشتر تعویض‌های استقلال درست و به موقع انجام شد و همین اتفاق هم به برتری این تیم کمک بیشتری کرد. باید به تمامی بازیکنان، کادرفنی و مجموعه نفراتی که برای به دست آوردن چنین نتایجی تلاش کردند خسته نباشید و تبریک گفت و امیدوارم که روز به روز موفق‌تر شوند. از حالا به بعد استقلالی‌ها فقط باید به فینال فکر کنند و تمرکز خود را برای شکست دادن الهلال بگذارند تا با برد در این بازی راه را به خوبی طی کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷