به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷
۱۲۰۲
تعداد بازدید: ۲۹۰۶
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد سید جلال حسینی در لیگ قهرمانان آسیا و حضورش در تیم ملی گفت: او بازیکن سخت کوشی است و یک مثال برای بازیکنان جوان است.

به گزارش میدان، دراگان اسکوچیچ با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: من مدت بسیاری است که در ایران حضور دارم و در این زمان وقت گذاشتم تا فوتبال ایران را به خوبی بشناسم.سطح توقعات من بسیار بالاست و بازیکنان این را به خوبی می دانند. زمانی که آمدم خیلی چیزها سرجای خودش نبود و باید گفت من آمدم تا پنجره ای را باز کنم تا هوای تازه بدمد و جو موجود نیز تغییر کند.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا آنطور که می خواستیم بازی های دوستانه یا تمرین ها دنبال نشد اما من راضی هستم. ما با کمک فدراسیون، رسانه ها، مردم و بازیکنان تیم خوبی را تشکیل می دهیم و برای موفقیت به زمین می رویم. خوشبختانه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان دادند از چه توانایی برخوردارند. این که در مقابل تیم های عربی عملکرد موفقی داشته باشید جو خوب و مثبتی را ایجاد می کند که در تیم ملی نیز می تواند به ما کمک کند.

اسکوچیچ ادامه داد: اردوی خوبی داشتیم و در سیستم بازی خود تنوع ایجاد کردیم، البته قرار نیست همه داشته های خود را رو کنیم تا دستمان برای حریفان باز شود. حرکات داخل زمین ثابت است اما در سیستم خود تغییراتی را ایجاد کرده ایم که در راه موفقیت ما موثر است.اگر این شانس را داشتم که هر روز با بازیکنان کار و تمرین کنم، خیلی خوب بود اما باید قبول کرد شرایط این روزها به دلیل کرونا فعلا به این گونه بوده و ما باید با این واقعیت به زمین برویم. من هوشیار هستم و می دانم در چه شرایطی هستیم و بازیکنان نیز می دانند سطح توقعات من در چه حدی است. حضور در تیم هایی از جمله استقلال یا پرسپولیس ملاک نیست و اگر بازیکنی می خواهد در تیم ملی باشد باید شرایط را بداند و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی در خصوص عملکرد سید جلال حسینی در لیگ قهرمانان آسیا و حضورش در تیم ملی گفت: او بازیکن سخت کوشی است و یک مثال برای بازیکنان جوان است. من در انتخاب های تیم ملی تصویر کلان را می بینم و این بهترین چیزهایی که می توان در مورد سید جلال گفت.درست نیست که اسم ببریم، اما به همه بازیکنان احترام می گذارم ولی بازیکنان جوان به او نگاه کنند و بداند او چطور زندگی کرده که این همه آماده است.


اسکوچیچ افزود: من دنبال یک دفاع راست خوب هستم، اگر گل هم بزند که جای خوشحالی است اما وظیفه های دیگری دارد که باید به آن عمل کند. پوشش دادن فضای زمین و این که بداند جایگاهش کجاست از جمله وظابف یک دفاع راست خوب است. برخی از بازیکنان ۲۰ یا ۳۰ متر فاصله با دفاع وسط دارند و حواسشان به این مشکل نیست. من یک دفاع راست اینچنینی را نمی خواهم. انتخاب اول این است که در پست خود خوب عمل کند اگر هم به هجوم برود که خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: در درون دروازه هم رقابت بسیار سختی داریم، برخی از گلرها در فرم خوبی هستند و برخی دیگر نه. تجربه مهم است و این که کدام دروازه بان در شرایط مطلوب تری هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من لیگ قهرمانان را دنبال می کنم و همه بازی های بازیکنان ایرانی را دنبال می کنند. هیچ کس از نظر من دور نخواهد ماند و همانطور که گفتم من تصویری کلان از فوتبال ایران را می بینم. من هر چه در ذهنم باشد را به زبان می آورم.

وی ادامه داد: اراده تغییر را دیدم و از شرایط راضی هستم. اگر چیزی سرجای خود نباشد حتما می گویم . ما هدف بزرگی داریم و اکر مشکلی را ببنیم خواهم گفت اما الان همه چیز سرجای خود است و باید بدانیم کجا هستیم و به دنبال چه می گردیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و توانایی انجام بازی های خوب را هم داریم . به این فکر نمی کنیم که اگر این و آن شود چه می شود ما برای یک هدف بزرگ به میدان می رویم. اگر تیم نتیجه نگیرد همه از سرمربی گلایه می کنند و من این را خوب می دانم. از هواداران می خواهم به ما و بازیکنان اطمینان داشته باشند، ما می توانیم و باید به جام جهانی برویم و این جو خوب را باید ایجاد کرد. تیم بسیار خوبی داریم و هواداران باید به تیم خود اعتماد کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴