به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۱۱۷۸
تعداد بازدید: ۱۲۶۷
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم برای صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا به ترمیم خط دفاعی نیاز دارد.

به گزارش میدان، هادی شکوری پیشکسوت استقلال تهران درباره مسابقه هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در مجموع بازی خوبی مقابل الدحیل انجام داد. تدابیر احتیاطی در دستور کار هر دو تیم دیده می‌شد و مثل بازی رفت دست به بازی سراسر تهاجمی نزدند. با این وجود باز هم شاهد یک بازی زیبا و رد و بدل شدن ۴ گل بودیم و یک امتیاز هم غنیمت بود.

 

او در رابطه با اشتباهات داوری گفت: متاسفانه در این بازی هم شاهد یک اشتباه کاملاً تاثیر گذار از سوی داور بودیم و یک پنالتی کاملاً اشتباه به ضرر استقلال گرفته شد.

 

شکوری درخصوص شرایط خط دفاعی همچنین گفت: متاسفانه ساختار دفاعی استقلال همچنان مشکل دارد و مدافعان این تیم به هیچ وجه روی مهاجمان حریف سخت‌گیری نمی‌کنند. با اینکه اولانگا کاملاً شناخته شده بود، اما دیدیم که بارها در محوطه جریمه استقلال بدون مراقبت رها شد، یک پنالتی گرفت و یک گل هم زد.

 

او در رابطه با شانس استقلال‌ برای صعود از دور گروهی گفت: این بازی گذشت و من تصورم این است که استقلال از گروه خودش صعود می‌کند، اما در صورت صعود از این گروه باید کادر فنی به فکر ترمیم نقاط ضعف در خط دفاعی باشد. در غیر این صورت با این ساختار دفاعی رسیدن به فینال آسیا میسر نیست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷