به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۱۱۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۷۴
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
دو ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال‌های طلا و برنز حرکت یک‌ضرب در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند.

به گزارش میدان، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک امروز (4 اردیبهشت) در دسته 102 کیلوگرم در تاشکند ازبکستان پیگیری شد و رضا دهدار و رسول معتمدی دو نماینده کشورمان از ساعت 12:30 روی تخته رفتند.

رضا دهدار دارنده مدال برنز جهان در سال 2019 در حرکت اول یک‌ضرب وزنه 166 کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم 172 کیلوگرم را مهار کرد تا به مدال نزدیک شود. دهدار در حرکت سوم درحالیکه «فارِس الباخ» قطری وزنه 174 کیلوگرم را بالای سر برده بود، وزنه 175 کیلوگرم را بالای سر برد تا مدال طلای یک‌ضرب را از آن خود کند.

رسول معتمدی نایب قهرمان جوانان آسیا وزنه 166 کیلوگرم را در حرکت اول یک‌ضرب انتخاب کرد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد. او در حرکت دوم این وزنه را به راحتی بالای سر برد و در انتخاب سومش 173 کیلوگرم را به خوبی مهار کرد و مدال برنز گرفت.

فارِس الباخ قطری از مدعیان کسب مدال المپیک در دسته 96 کیلوگرم و رقیب سهراب مرادی و کیانوش رستمی است که یک دسته بالاتر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده، بعد از آنکه دو بار وزنه 174 کیلوگرمی را انداخت و در آستانه حذف از یک‌ضرب قرار گرفت، در حرکت سوم موفق به مهار این وزنه شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰