به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۱۱۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۹۶
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
به جا مانده از بازی پرسپولیس و گوا

افسوسی به نام ترابی

پرسپولیس ایران در شرایطی که در بازی رفت به سختی گوا هند را شکست داده بود در بازی برگشت با یک تاکتیک هجومی حریفش را گلباران کرد

به گزارش میدان،پرسپولیس ایران در شرایطی که در بازی رفت به سختی گوا هند را شکست داده بود در بازی برگشت با یک تاکتیک هجومی حریفش را گلباران کرد تا صعودش به دور بعد این رقابت‌ها را قطعی کند.

کلین شیت جزئی از رادو


دروازه بان کروات پرسپولیس بالاخره مجوز بازی در لیگ قهرمانان را پیدا کرد و باز هم مانند لیگ نشان داد که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و باز هم توانست یک کلین شیت به نام خود کند.

از در خروجی تا ستاره لیگ قهرمانان


آیند عالیشاه در فصل گذشته آنچنان با کالدرون اختلاف پیدا کرد که در لیست خروج قرار گرفت و حتی با تیم بعدی خود هم توافق کرد اما با روی کار آمدن یحیی ورق برای او برگشت و حالا او در این فصل و در کنار ترابی ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان بوده است.

افسوس بزرگی به نام ترابی


مهدی ترابی از زمان پیوستن دوباره به پرسپولیس ستاره بی چون و چرای این تیم بوده است.ترابی در این بازی هم یک گل و یک پاس گل داد تا همه دوباره به خاطر بیاورند که نبود این بازیکن چه ضربه بزرگی در فینال به پرسپولیس زد.

زوج مخوف آماده می شود


به نظر می رسد زوج مغانلو و آل کثیر کم کم در حال شکل گیری است. این دو بازیکن در بازی رفت برابر گوا برای اولین بار در ترکیب قرار گرفتند اما هماهنگی خوبی نداشتند با این حال این دو بازیکن در دیدار شب گذشته باز هم به میدان رفتند و مغانلو با یک گل و یک پاس گل و آل کثیر با یک گل و یک پنالتی نشان دادند که زوج مخوفی را تشکیل خواهد داد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲