به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۱۱۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۶
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
مربی تیم فوتبال فولاد ایران با اشاره به انتخاب دروازه‌بان النصر به‌عنوان بهترین بازیکن مصاف این دو تیم گفت که سرخپوشان خوزستان مستحق شکست در این بازی نبوده‌اند.

به گزارش میدان، یوسو سسما پس از شکست 2 بر صفر فولاد ایران مقابل النصر عربستان اظهار داشت:  به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم. باید بگویم ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچگانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آنها، حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال فولاد درباره نیمه نخست و جریان بازی در نیمه دوم نیز گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریباً مساوی بود، اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود. در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضدحمله گل دوم را هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.

سسما در ادامه خاطر نشان کرد: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همین که بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنان فولاد افتخار می‌کنم. آنها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. هنوز دو بازی دیگر باقی مانده است و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

وی در انتها درباره خستگی بازیکنان برای بازی بعد برابر السد تصریح کرد: دو روز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از آقای آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان را تهیه کرده است، تشکر ویژه داشته باشیم. هنوز بازی امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای بازی‌های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷