به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۸۹۸
تعداد بازدید: ۱۰۷۳
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از اینکه تیمش موفق شد با شکست بایرن مونیخ به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، ابراز رضایت کرد.

به گزارش میدان، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) با وجود شکست یک - صفر خانگی مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تساوی 3-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به خاطر قانون گل‌زده بیشتر در خانه حریف موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کند، پس از این بازی گفت: ما تمرکز خیلی بالایی در این دیدار داشتیم. بازی واقعاً دشواری بود بود، اما باید از بازیکنانم بابت تلاشی که از خود نشان دادند، تمجید کنم. پیروزی در این تقابل و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان لحظه‌‌ای فوق‌العاده برای ما است.

وی همچنین در خصوص ارزیای عملکرد تیمش در مجموع 180 دقیقه این تقابل اظهار داشت: بازیکنان ما سخت تلاش کردند و کیفیت بازی خود را در زمین نشان دادند. وظیفه ما به عنوان مربی این است که اینگونه استعدادها که همگی نابغه هستند را به صورت یک تیم در آوریم و به صورت گروهی کار کنیم. این چالشی برای ما است تا حس یک تیم بودن را داشته باشیم و در حال حاضر از این بابت خیلی راضی هستیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱