به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۴۷۰۰
تعداد بازدید: ۶۷۸
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تیم لیگ‌برتری شهرخودرو نسبت به برخی اقدامات مسئولان‌ ورزشگاه امام‌رضا(ع) به مسئولان شهری گله کرد.

به گزارش میدان،مسئولان باشگاه شهرخودرو نسبت به برخی اقداماتی که در استان خراسان رضوی صورت می‌گیرد گلایه دارند. اخیرا بجز تیم نساجی که بازی‌های خود را در مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌کند تیم فجرسپاسی شیراز نیز یک بازی را به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه حافظیه در مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.


این در شرایطی است که باشگاه شهرخودرو با وجود درخواست‌های مکرر به دلیل بدهی قبلی امکان استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) را ندارد. مسئولان این باشگاه مشهدی از این که ورزشگاه امام رضا(ع) را به تیم فجر، رقیب مستقیم آنها در جدول لیگ برتر دادند به شدت گله دارد. آنها معتقدند با توجه به این که تیم فجر و شهرخودرو در انتهای جدول به شدت در رقابت برای سقوط نکردن هستند چرا باید شهر مشهد و مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) به این تیم اجازه بازی در ورزشگاه این شهر را بدهند.


آنها گله‌ای به اجاره دادن این ورزشگاه ندارند به همین دلیل مخالفتی با برگزاری بازی‌های خانگی تیم نساجی در شهر مشهد و این ورزشگاه نکردند اما از آنجا که در رقابت تنگاتنگ با تیم فجر هستند نسبت به این اقدام به نفع تیم فجر گله کردند.


به همین دلیل تماس‌هایی با شهردار، فرماندار مشهد و حتی استاندار خراسان رضوی داشته و ضمن درخواست ملاقات خواهان رسیدگی به این موضوع شدند. در همین راستا رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ورزشگاه ثامن را برای سه بازی خانگی پیش روبه صورت رایگان در اختیاز تیم شهرخودرو قرار داد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱